לפרטים ולהזמנות:
חפשו אותנו ב-
צור עימנו קשר

עוגת יום ההולדת, הסיבה למסיבה

לצד היותה חגיגה נחמדת מהווה יום ההולדת לסיבה אמיתית ומוצדקת ליהנות מעוגה איכותית וטובה. אין ספור רעיונות נולדים להם סביב הכנת עוגת יום הולדת מושקעת.

אנו ב"מיריקה" נרצה להיות חלק מאותו קונספט של מסיבת יום הולדת שאותה כולם יזכרו, וזאת באמצעות הכנה של עוגה שטעמה וייחודה יביא את החוגגים והטועמים במסיבה להיזכר בעוגה בערגה וכעוגן אשר יזכיר להם באיזה אירוע יום הולדת הדבר קרה.

עוגת שוקולד – עוגת יום הולדת מנצחת

עוגת יום הולדת מפנקת היא ללא ספק עוגת שוקולד. היא אהובה על ידי ילדים ומבוגרים כאחד. בין אם עוגת השוקולד היא רגילה ופשוטה ובין אם היא מורכבת משכבות של שוקולד או מוס שוקולד עשיר, הטעם הנפלא והכובש שלה הוא החלק המהנה בעוגת יום ההולדת.

האפשרויות בהכנת עוגה זו הן רבות ומגוונות. בבסיסן ניתן למצוא מתכונים לעוגות שוקולד הן חלביות והן פרווה אשר יכולות להתאים לכל אירוע. את העוגות ניתן לקשט בשלל תוספות מעניינות כגון:  חמאת בוטנים,  עוגיות אוריאו, כיסוי העוגה בפירורי מקופלת שחורה או לבנה,  קוקוס, קצפת, סוכריות צבעוניות והיד נטויה.

לתוך מבחר עוגות השוקולד המסוגננות ניתן לאפות עוגות המתאימות יותר לקהל מבוגר, אשר ירצה ליהנות מפרוסה של עוגת שוקולד שלה יש טוויסט מעניין המשלים את טעמו האיכותי של הקקאו.  ניתן להכין עוגת שוקולד בעלת שכבות ביסקוויטים, עוגת טירמיסו, עוגת מוס שוקולד, עוגת טריפל שוקולד ועוגת שוקולד תפוז עם גנאש אלכוהולי שבטרם הכנתה תצטרכו להצטייד בליקר תפוזים איכותי "קוואנטרו" – טריפל סק או גרנד מארנייה.

מה עוד חשוב לדעת כשתבחרו בעוגת שוקולד כעוגת יום הולדת?

ברגע שבחרנו להפתיע עם עוגת שוקולד איכותית ויוצאת דופן, חשוב כמובן להכיר מספר כללים חשובים אשר יהפכו את הכנת העוגה למוצלחת.

  • דעו לכם שלקקאו יכולת להעניק לעוגה טעם "שוקולדי" יותר וזאת לעומת השימוש בשוקולד מומס ולכן גם אם אינו מופיע במתכון לעוגת שוקולד כדאי להעדיף אותו. בחרתם בקקאו? אם כך חשוב להפחית את כמות כפות הקמח במקביל לכמות הקקאו שבחרנו להוסיף לעוגה.
  • חשוב שתכירו בעובדה שבשוקולד לבן אין כלל מוצקי קקאו אלא אך ורק חמאת קקאו. אי לכך השוקולד לבן לא יכול להוות תחליף לשוקולד מריר או שוקולד חלב.
  • אם מתכון העוגה דורש, בין היתר, שוקולד צ'יפס דאגו שיהיה לכם אותו בהישג יד. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלשוקולד צ'יפס אין תחליף ראוי ובמקרים יוצאי דופן ניתן להוסיף אותו במקום שוקולד חלב או שוקולד מריר מגורר. בכל אופן, במקרים בהם נדרש שוקולד מומס לעוגה, השוקולד צ'יפס בהחלט יכול להוות תחליף לכך.
  • אל תשחקו עם תוספות הנוזליות בעוגות השוקולד. במקומות בהם יש להוסיף ברנדי עשו כך ואל תחפשו תחליף אלכוהולי אחר לבטח אם הוא זול. במקרה ובמקום אותו ברנדי תרצו להפוך את עוגת השוקולד לאכילה בקרב ילדים, ניתן להחליף את המשקה האלכוהולי בחלב או מיץ תפוזים.
תפריט ראשי