לפרטים ולהזמנות:
חפשו אותנו ב-
צור עימנו קשר

איך להפתיע את האורחים בארוחה עם קינוח מושקע?

תקופת הקורונה גרמה לאנשים רבים להעדיף בילוי ביתי ואינטימי ולוותר על אכילה במסעדות, אבל עבור מי שלא באמת יודע לבשל ובטח לא אוכל גורמה, אירוח עלול להיות אתגר לא קטן. אם גם אתם עומדים לארח חברים או משפחה לסעודה חגיגית ולא יודעים מאיפה להתחיל, כל מה שעליכם לזכור זה כמה כללים פשוטים וביניהם צמד החוקים הידוע – "קינוח מושקע תמיד יגנוב את ההצגה" וגם "האווירה הטובה היא החשובה". 

אנשים שמגיעים לאכול אצל חברים, זוכרים בדרך כלל יותר את האירוח, מאשר את האוכל עצמו. אתם יכולים לנצל את התכונה הטבעית הזו ולהשתמש ב"טריקים" פשוטים שירשימו את הסועדים, כמו שיתוף האורחים בהכנת הארוחה עצמה, למשל עזרה בערבוב הרוטב לסלט, סידור המפיות היפות לצד הצלחות או הכנסת פודים של קפה למכונה, בשלב המסיים של הסעודה. שיתוף המוזמנים בחלקים קטנים שכאלה, שאינם בעלי משמעות של ממש עבור הכנת האוכל אבל הם ממלאים את הלבבות בשמחה – ישאיר את החותם החיובי שלו. בדיוק כמו ילדים, גם אנשים מבוגרים שנותנים להם לבשל בעצמם, שמחים יותר לאכול את האוכל המוגש לאחר מכן. מסיבה זו, גם סלט או אנטיפסטי פשוטים, המתאימים ל"לא בשלנים", יכולים להרגיש כמו מנות מרשימות במיוחד כאשר אתם תדאגו לשילוב האורחים בהגשתן.

להכין קינוח מושקע? אפשר גם לקנות…

אם בבישול תוכלו "לשחק" קצת עם המלוח, המתוק והחריף – בכל הקשור לקינוחים, מדובר כבר בעולם מדויק הרבה יותר. אם מועד האירוח נקבע זמן רב מראש, אולי תספיקו להירשם לסדנת הכנת קינוחים ולהפתיע באמת עם עוגה או מאפה שהם מאה אחוז מעשה ידיכם. אבל אם אתם לא יודעים להכין מנות אחרונות ועבורכם זוהי טרחה מיותרת ומלחיצה, מומלץ שתשקיעו את המאמץ בבחירת קונדיטוריה משובחת וקנייה של קינוחים מוכנים וטעימים. היו בטוחים שכאשר האורחים יטעמו מעוגת השוקולד המופלאה שתוגש אל השולחן או יכניסו את הכפית לקינוחי הכוסות היפהפיים, כלל לא יהיה להם אכפת מי בדיוק הכין את המנה. קינוח כזה יכול לחתום בצורה המושלמת את הארוחה ואם תגישו לצידו קפה משובח או משקה חם אחר – מה טוב.

הקפידו על הפרטים הקטנים ופנקו את האורחים שלכם!

אורחים המגיעים לראשונה לבית של אחרים, שמים לב לכל פרט ובמיוחד כאשר מדובר בארוחה חגיגית ומיוחדת, למשל לכבוד יום הולדת או אירוסין. תוכלו לעצב את הבית באופן שמדגיש את איזור הסעודה ולפנק את האורחים בפריטים קטנים ומשמחים: חובקי מפיות יוקרתיים, מפת שולחן צחורה, משקאות חריפים איכותיים בכוסות צבעוניות – אין גבול לדמיון ולכן כדאי "לחשוב בגדול" ולדאוג לקבלת פנים מרשימה, שתפתח את הסעודה בתחושה של חג.

תפריט ראשי