לפרטים ולהזמנות:
חפשו אותנו ב-
צור עימנו קשר

בלוג אוכל – כי ביס שווה אלף מילים

לרובינו אוכל הוא הרבה יותר מאשר צורך בסיסי, הוא שילוב של תשוקה, אמנות ויצר שחיים בכפיפה אחת ומביאים נחמה והשראה למיליונים רבים של אנשים בכל רחבי העולם. אוכל הוא קשר אל מסורות עתיקות יומין שעוברות מסבתא לאמא, לבת. הוא טעמים וריחות אופייניים של בית שתמיד נשמח לחזור אליו אוכל הוא געגוע למשהו מוכר וטוב המשמח אותנו, משביע אותנו ומעורר בנו זיכרונות נעימים.

עלייתו של האוכל באמצעי המדיה השונים

בשנים האחרונות אנחנו חווים פריחה עצומה בכל הנושא של אוכל, בישול ואפיה. ערוצי הטלוויזיה הוצפו בשפים דגולים המלמדים איך לבשל מנות ייחודיות ובתוכניות ריאליטי המתחרות בלמצוא את הבשלן הייחודי עם סיפור החיים המיוחד שהולך ומתפתח לנגד עינינו לאורך התוכנית.
במקביל לפריחה בתוכניות אוכל ובישול, צמחו לצידה פלטפורמות כמו בלוג אוכל וקבוצות עניין ברשתות החברתיות שמשתפות ומפיצות תכנים והופכות מנות עלומות ללהיט ברשת בין לילה.
חדירת הסמרטפונים לכל תחומי חיינו לא פסחה גם על תחום הקולינריה, אפשרות העלאה של תכנים הפכה להיות קלה מתמיד, למעשה כל המחזיק בסמרטפון יכול להפוך לאולפן צילום, עריכה והפצה של תכנים כתובים, תמונות וסרטוני וידאו בכמה לחיצות כפתור.

תמונה שווה ביס

צילומים מרהיבים של מנות אוכל, קינוחים ושולחנות ערוכים הפכו לענף ייחודי בפני עצמו שמעצים את החוויה הוויזואלית בעשרות מונים וגורם לנו לחשוק באוכל כל הזמן. חובבי בישול רבים החלו לכתוב בלוג אוכל מתוך אהבה פנימית ותחושה של שליחות, ולאחר זמן מה הבלוג הקטן והצנוע הפך למרכז מידע למאות ואלפי אנשים החולקים ומשתפים מתכונים וסודות בישול בין חברי הקהילה. לצד פרסום של מתכונים יצירתיים וחדשניים התפתחה לה גם תעשייה שלמה של סדנאות בישול ואפיה, סיורים קולינריים, בישולי שף פרטיים ושווקי אוכל ייחודיים. גם תעשיית הכלים והעזרים הפכה לתעשיית ענק המגלגלת סכומים אדירים.

שיווק עוצמתי

בלוגים יכולים להפוך גם לכלי שיווקי רב עוצמה. אותם בלוגרים משפיעים ומעצבי דעת הקהל בתחום המזון, בונים לעצמם קהילת מאמינים העוקבים אחרי התוכן האיכותי המפורסם על ידם באופן עקבי. למעשה תוך זמן קצר הם הופכים לאוטוריטה בתחומם עם השפעה רבה על קהל העוקבים אחריהם.

בעלי עסקים כמו: מסעדות, חברות קייטרינג, שירותי משלוח ארוחות, שפים פרטיים ועסקי מזון ומשקאות אחרים מנצלים את הכוח הרב של אותם בלוגרים ומשפיעים, ומעבירים דרכם מסרים שיווקיים, המלצות לרכישה של מוצרים והעלאת המודעות למותג שלהם. בתמורה הם מתוגמלים בעין יפה וביחס ישר לגודל החשיפה שהם מאפשרים.

בלוגים מובילים בתחום האוכל דוגלים בתפישה שהעיסוק שלהם הוא אמנות לכל דבר, אמנות המשלבת טעם, מרקמים, צבעים, ריחות, אסתטיקה ועיצוב והכל משולב במנה אחת מנצחת. בנוסף בלוגים אלו מנסים לא רק ללמד אתכם מתכון כזה או אחר אלא ללמד אתכם לחשוב ולהבין את המהות הבסיסית של העשייה, לדעת שהיא מבוססת על עקרונות וטכניקות מקצועיות ועליה להוסיף את הפן היצירתי והאסתטי.

 

תפריט ראשי